Nejlepší mobilní služby na trhu

Infolinka: 296 363 199

Reference

Naše realizace

DMS

  • Technické zajištění DMS projektů ve spolupráci s Fórem dárců a Asociací provozovatelů mobilních sítí

SMS platby

  • Aquapark Čestlice – rezervace vstupného do největšího českého aquaparku
  • Come Automaty – SMS platby na prodejních automatech rozmístěných na téměř 500 základních školách po celé ČR
  • Krajská nemocnice Tomáše Bati – lékařské poplatky
  • Mafra – SMS platby za předplatné deníku MFD
  • Všeobecná fakultní nemocnice – lékařské poplatky

Mobilní marketing a SMS soutěže

  • dlouhá léta se staráme o SMS část úspěšného věrnostního programu společnosti Coca-Cola – MyCokeZone. Jeho součástí je příjem a vyhodnocování zaslaných kódy z obalů produktů Coca-Cola, poskytování a distribuce mobilního obsahu, zajištění SMS soutěží, free SMS/MMS pro ČR a SR atd.
  • Zajišťujeme hlasování do hitparády t-music ve spolupráci s Evropou 2 a portálem www.t-music.cz
  • Bylo nám potěšením připravit pro T-Mobile vysmátých „100 000 důvodů k radosti“, neboli všudypřítomnou předvánoční SMS soutěž.
  • Již tradičně jsme pro značku Orion společnosti Nestlé připravili předvánoční SMS soutěž – tentokrát přišlo po sérii „Hvězda splněných přání“„Zlaté prasátko“.
  • Pro značku Gambrinus společnosti Plzeňský Prazdroj jsme realizovali úspěšné SMS soutěže „Nech se unést“ a „Vezmi kámoše do Egypta“
  • Pro značku Pilsner Urquell realizujeme SMS část rozsáhlého loyalty programu „Pilsner Urquell Pub Guide“.
  • Již podruhé jsme ve spolupráci s agenturou Proximity Prague připravili SMS a webovou soutěž „Získejte palivo zdarma!“ pro značku Shell
  • Zná nás i McDonald’s! Jeho SMS soutěž „Vychutnej si výhru“ jsme pro něj připravili jako součást promotion k mistrovství světa ve fotbale.
  • Pro značku Corny jsme realizovali SMS soutěž o iPody. Potenciální soutěžící jsme předem oslovili pomocí cílené rozesílky reklamních SMS zpráv s využitím zákaznické databáze mobilních operátorů.
  • Pro značku ETA jsme realizovali marketingovou kampaň, která spočívala v oslovení žen s nabídkou možnosti uplatnění 20% slevy. SMS zároveň obsahovala adresu nejbližší pobočky společnosti ETA.
  • Získali jsme Lidl! Od této chvíle zajišťujeme pro Lidl veškeré aktivity mobilního marketingu. Jako první v řadě byla velmi úspěšná SMS soutěž o 5 minut nákupování zdarma.
  • Pro nově otevřené obchodní centrum Galerie Harfa jsme provedli cílenou rozesílku reklamních sdělení pomocí SMS. Unikátním rysem této kampaně bylo cílení na uživatele na základě místa jejich častého výskytu.
  • Největšímu vydavatelství ekonomických a odborných periodik v České republice Economia jsme poskytli rozsáhlý systém na správu aktivit mobilního marketingu. Vydavatelství tak má možnost samostatně oslovovat předplatitele pomocí reklamních SMS nebo nabízet platby za své tituly pomocí SMS.
  • Pro společnost ČEZ jsme ve spolupráci s agenturou EMC zrealizovali již druhý ročník soutěže o elektřinu na rok zdarma.
  • Ve spolupráci s Ogilvy One jsme pro Teléfonica O2 připravili hlasový interaktivní projekt Call me back button
  • Interaktivní zpravodajství a mobilní portály pro sportovní kluby SK Slavia Praha,FC Slovan Liberec, FK Teplice zajišťujeme již několik sezón v řadě.
  • Je nám potěšením být partnerem Mezinárodního filmového festivalu pro děti a mládež, známého také jako Filmový festival Zlín.

Operátoři