Nejlepší mobilní služby na trhu

Infolinka: 296 363 199

Hlasové služby

IVR

(Interactive Voice Response) služby výrazně rozšiřují, zkvalitňují a v neposlední řadě i zlevňují provoz hlasových služeb.

Nabízejí širokou škálu funkcí včetně podmíněného směrování(přesměrování hovoru na jinou linku např. při obsazení původní linky, mimo pracovní dobu ap.), přehrávání hlásek(hlasové vzkazy např. v době nedostupnosti operátora linky), tónové volby (umožňuje volajícímu komunikovat s IVR pomocí stisku tlačítka na klávesnici telefonu), nahrávání hovorů a vzkazů(včetně jejich ukládání v datové podobě a jejich následné předávání) atd.

Výhody IVR služeb:

  • Optimalizace kapacit operátorů a lepší využití jejich času

  • Rychlé vyřešení obvyklých dotazů

  • Zajištění nepřetržitého provozu nezávislého na pracovní době operátorů

  • Nahrávání hovorů nebo vzkazů volajících